Monday, October 20, 2008

ドラマを みました。

わたしは タイワニースの ドラマの フェーテドツラヴユーを みました。 ドラマは あいドラマです。「Fated to Love You」は とても おもしろくて、たのしいでした。If you're into romance, it's a drama to watch.  Not only is it lovely but also very funny at times.  Another fun, romantic comedy/drama is 「ぜったい かれし」or "Absolute Boyfriend."  にほんごの ドラマです。とても たのしいです。かれしは ロボットの かれしです。It's funny because the lead girl keeps denying that the robot is her boyfriend because she believes that loving a robot is not normal.  And no one knows he's a robot except for her.  ロボットの なまえは テンジナイトです。テンジナイトは リーコが あいしていますから、ドラマは かわいくて、こっけいですよ。

じゃ、また!
かぜかげ

5 comments:

masamune2130 said...

こんいちわ、かぜかげさん!えとお、FeetedoTsuRavuYuuwo はなんですか。

Kazekage073 said...
This comment has been removed by the author.
Sandy A. said...

こんにちわ!

いげんきですか。

どこで ドラマを みましたか。

いつ ひまですか。

eternalsphere25 said...

マリフェルさん!

あなたもドラマを見ます?Cool!

日本のドラマを見ます。

Max said...

すみません、

フェーテドツラヴユーはえいごでなんですか。